logo glowne
Place for the big image

Commerzbank Arena

Commerzbank Arena
Bilfinger Berger betreibt...
Place for the small images
tekst alternatywny

Węzeł komunikacyjny obwodnicy północnej z DW 454 w Opolu

Budowa węzła komunikacyjnego obwodnicy północnej miasta Opola – drogi krajowej nr 45/46/94 z drogą wojewódzką nr 454 (ul. Budowlanych – Sobieskiego) wpływa znacząco na poprawę bezpieczeństwa ruchu użytkowników i jego płynności. Lo...

Więcej

Budowa węzła komunikacyjnego obwodnicy północnej miasta Opola – drogi krajowej nr 45/46/94 z drogą wojewódzką nr 454 (ul. Budowlanych – Sobieskiego) wpływa znacząco na poprawę bezpieczeństwa ruchu użytkowników i jego płynności. Lokalny układ komunikacyjny uzyskał nowy kształt - połączenie dwóch dróg zostało zaprojektowane jako węzeł drogowy typu WB z dwoma rondami. W ramach inwestycji wybudowano również wiadukt drogowy w ciągu DW 454 nad obwodnicą północną, dwa przejścia podziemne wraz z dojściami, rondo na DW 454 (ul. Budowlanych-Sobieskiego) wraz z dojazdami.

Budowa węzła komunikacyjnego obwodnicy północnej miasta Opola – drogi krajowej nr 45/46/94 z drogą wojewódzką nr 454 (ul. Budowlanych – Sobieskiego) wpływa znacząco na poprawę bezpieczeństwa ruchu użytkowników i jego płynności. Lokalny układ komunikacyjny uzyskał nowy kształt - połączenie dwóch dróg zostało zaprojektowane jako węzeł drogowy typu WB z dwoma rondami. W ramach inwestycji wybudowano również wiadukt drogowy w ciągu DW 454 nad obwodnicą północną, dwa przejścia podziemne wraz z dojściami, rondo na DW 454 (ul. Budowlanych-Sobieskiego) wraz z dojazdami.

Budowa węzła komunikacyjnego obwodnicy północnej miasta Opola – drogi krajowej nr 45/46/94 z drogą wojewódzką nr 454 (ul. Budowlanych – Sobieskiego) wpływa znacząco na poprawę bezpieczeństwa ruchu użytkowników i jego płynności. Lokalny układ komunikacyjny uzyskał nowy kształt - połączenie dwóch dróg zostało zaprojektowane jako węzeł drogowy typu WB z dwoma rondami. W ramach inwestycji wybudowano również wiadukt drogowy w ciągu DW 454 nad obwodnicą północną, dwa przejścia podziemne wraz z dojściami, rondo na DW 454 (ul. Budowlanych-Sobieskiego) wraz z dojazdami.

Budowa węzła komunikacyjnego obwodnicy północnej miasta Opola – drogi krajowej nr 45/46/94 z drogą wojewódzką nr 454 (ul. Budowlanych – Sobieskiego) wpływa znacząco na poprawę bezpieczeństwa ruchu użytkowników i jego płynności. Lokalny układ komunikacyjny uzyskał nowy kształt - połączenie dwóch dróg zostało zaprojektowane jako węzeł drogowy typu WB z dwoma rondami. W ramach inwestycji wybudowano również wiadukt drogowy w ciągu DW 454 nad obwodnicą północną, dwa przejścia podziemne wraz z dojściami, rondo na DW 454 (ul. Budowlanych-Sobieskiego) wraz z dojazdami.

Budowa węzła komunikacyjnego obwodnicy północnej miasta Opola – drogi krajowej nr 45/46/94 z drogą wojewódzką nr 454 (ul. Budowlanych – Sobieskiego) wpływa znacząco na poprawę bezpieczeństwa ruchu użytkowników i jego płynności. Lokalny układ komunikacyjny uzyskał nowy kształt - połączenie dwóch dróg zostało zaprojektowane jako węzeł drogowy typu WB z dwoma rondami. W ramach inwestycji wybudowano również wiadukt drogowy w ciągu DW 454 nad obwodnicą północną, dwa przejścia podziemne wraz z dojściami, rondo na DW 454 (ul. Budowlanych-Sobieskiego) wraz z dojazdami.

Budowa węzła komunikacyjnego obwodnicy północnej miasta Opola – drogi krajowej nr 45/46/94 z drogą wojewódzką nr 454 (ul. Budowlanych – Sobieskiego) wpływa znacząco na poprawę bezpieczeństwa ruchu użytkowników i jego płynności. Lokalny układ komunikacyjny uzyskał nowy kształt - połączenie dwóch dróg zostało zaprojektowane jako węzeł drogowy typu WB z dwoma rondami. W ramach inwestycji wybudowano również wiadukt drogowy w ciągu DW 454 nad obwodnicą północną, dwa przejścia podziemne wraz z dojściami, rondo na DW 454 (ul. Budowlanych-Sobieskiego) wraz z dojazdami.

tekst alternatywny

Tunel tramwajowy os. Lecha - Franowo w Poznaniu

Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian s...

Więcej
Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.

Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.

 

Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.

Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.

Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.

 

Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.

Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.

Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.

 

Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.

Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.

Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.

 

Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.

Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.

Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.

 

Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.

Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.

Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.

 

Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.

Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.

Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.

 

Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.

Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.

Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.

 

Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.

Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.

Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.

 

Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.

Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.

Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.

 

Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.

Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.

Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.

Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.

Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.

Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.

tekst alternatywny

Wschodnia obwodnica Olkusza

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kom...

Więcej
Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

 

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

 

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

 

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

 

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

 

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

 

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

 

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

 

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

 

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

 

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

 

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

 

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

 

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

 

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

 

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

 

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

 

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

 

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

 

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

 

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

 

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

 

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

 

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

 

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

 

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

 

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce

 

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w  powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.

tekst alternatywny

Kładka pieszo-rowerowa w Jaworznie

Kładka pieszo – rowerowa zlokalizowana jest w bezpośrednim sąsiedztwie ośrodka edukacji geologiczno–ekologicznej „GEOsfera” na terenie byłego kamieniołomu Sodowa Góra i służy do przeprowadzenia ścieżki pieszej i drogi dla rowerów ...

Więcej

Kładka pieszo – rowerowa zlokalizowana jest w bezpośrednim sąsiedztwie ośrodka edukacji geologiczno–ekologicznej „GEOsfera” na terenie byłego kamieniołomu Sodowa Góra i służy do przeprowadzenia ścieżki pieszej i drogi dla rowerów budowanej w ciągu starego przebiegu ul. Św. Wojciecha nad obwodnicą Północną Jaworzna. Kładka pełni również funkcję rekreacyjną, co osiągnięto poprzez zaprojektowanie na jej środku tarasu widokowego na okoliczny krajobraz. Forma architektoniczna kładki dostosowana jest do warunków terenowych. Kładkę zaprojektowano jako ustrój płytowo-belkowy wolnopodparty z obustronnymi wspornikami na żelbetowych masywnych filarach tarczowych. W konstrukcji dominuje przęsło główne o rozpiętości teoretycznej L=45,0m. Przęsła skrajne zaprojektowano jako wspornikowe. Konstrukcję nośną obiektu wykształcono w oparciu o monolityczne belki kablobetonowe o zmiennej wysokości konstrukcyjnej od 2,0m do 3,0m. Płytę pomostową zaprojektowano o grubości 20cm.

Kładka pieszo – rowerowa zlokalizowana jest w bezpośrednim sąsiedztwie ośrodka edukacji geologiczno–ekologicznej „GEOsfera” na terenie byłego kamieniołomu Sodowa Góra i służy do przeprowadzenia ścieżki pieszej i drogi dla rowerów budowanej w ciągu starego przebiegu ul. Św. Wojciecha nad obwodnicą Północną Jaworzna. Kładka pełni również funkcję rekreacyjną, co osiągnięto poprzez zaprojektowanie na jej środku tarasu widokowego na okoliczny krajobraz. Forma architektoniczna kładki dostosowana jest do warunków terenowych. Kładkę zaprojektowano jako ustrój płytowo-belkowy wolnopodparty z obustronnymi wspornikami na żelbetowych masywnych filarach tarczowych. W konstrukcji dominuje przęsło główne o rozpiętości teoretycznej L=45,0m. Przęsła skrajne zaprojektowano jako wspornikowe. Konstrukcję nośną obiektu wykształcono w oparciu o monolityczne belki kablobetonowe o zmiennej wysokości konstrukcyjnej od 2,0m do 3,0m. Płytę pomostową zaprojektowano o grubości 20cm.

Kładka pieszo – rowerowa zlokalizowana jest w bezpośrednim sąsiedztwie ośrodka edukacji geologiczno–ekologicznej „GEOsfera” na terenie byłego kamieniołomu Sodowa Góra i służy do przeprowadzenia ścieżki pieszej i drogi dla rowerów budowanej w ciągu starego przebiegu ul. Św. Wojciecha nad obwodnicą Północną Jaworzna. Kładka pełni również funkcję rekreacyjną, co osiągnięto poprzez zaprojektowanie na jej środku tarasu widokowego na okoliczny krajobraz. Forma architektoniczna kładki dostosowana jest do warunków terenowych. Kładkę zaprojektowano jako ustrój płytowo-belkowy wolnopodparty z obustronnymi wspornikami na żelbetowych masywnych filarach tarczowych. W konstrukcji dominuje przęsło główne o rozpiętości teoretycznej L=45,0m. Przęsła skrajne zaprojektowano jako wspornikowe. Konstrukcję nośną obiektu wykształcono w oparciu o monolityczne belki kablobetonowe o zmiennej wysokości konstrukcyjnej od 2,0m do 3,0m. Płytę pomostową zaprojektowano o grubości 20cm.

tekst alternatywny

Most przez rzekę Wartę w Częstochowie

Zaprojektowany most jest podstawowym elementem węzła drogowego łączącego ul. Drogowców z ul. Srebrną. Jego zadaniem jest przeprowadzenie ruchu drogowego i pieszo-rowerowego nad rzeką Wartą. Forma architektoniczna została dobrana odpowiednio...

Więcej

Zaprojektowany most jest podstawowym elementem węzła drogowego łączącego ul. Drogowców z ul. Srebrną. Jego zadaniem jest przeprowadzenie ruchu drogowego i pieszo-rowerowego nad rzeką Wartą. Forma architektoniczna została dobrana odpowiednio do koniecznych długości przęseł dostosowanych do warunków terenowych oraz z uwzględnieniem przewidywanej technologii wykonania konstrukcji niosącej. Zastosowano konstrukcję kablobetonową, belkową, o niewielkiej wysokości konstrukcyjnej, dającą spokojną linię obiektu. Główne przęsło nurtowe mostu zaprojektowano w postaci łuku, który stanowi dominantę architektoniczną mostu. Zaprojektowano proste w formie filary w postaci tarczy na między walu rzeki. Forma obiektu dobrze wpisuje się w dolinę Warty.

Zaprojektowany most jest podstawowym elementem węzła drogowego łączącego ul. Drogowców z ul. Srebrną. Jego zadaniem jest przeprowadzenie ruchu drogowego i pieszo-rowerowego nad rzeką Wartą. Forma architektoniczna została dobrana odpowiednio do koniecznych długości przęseł dostosowanych do warunków terenowych oraz z uwzględnieniem przewidywanej technologii wykonania konstrukcji niosącej. Zastosowano konstrukcję kablobetonową, belkową, o niewielkiej wysokości konstrukcyjnej, dającą spokojną linię obiektu. Główne przęsło nurtowe mostu zaprojektowano w postaci łuku, który stanowi dominantę architektoniczną mostu. Zaprojektowano proste w formie filary w postaci tarczy na między walu rzeki. Forma obiektu dobrze wpisuje się w dolinę Warty.

Zaprojektowany most jest podstawowym elementem węzła drogowego łączącego ul. Drogowców z ul. Srebrną. Jego zadaniem jest przeprowadzenie ruchu drogowego i pieszo-rowerowego nad rzeką Wartą. Forma architektoniczna została dobrana odpowiednio do koniecznych długości przęseł dostosowanych do warunków terenowych oraz z uwzględnieniem przewidywanej technologii wykonania konstrukcji niosącej. Zastosowano konstrukcję kablobetonową, belkową, o niewielkiej wysokości konstrukcyjnej, dającą spokojną linię obiektu. Główne przęsło nurtowe mostu zaprojektowano w postaci łuku, który stanowi dominantę architektoniczną mostu. Zaprojektowano proste w formie filary w postaci tarczy na między walu rzeki. Forma obiektu dobrze wpisuje się w dolinę Warty.

Zaprojektowany most jest podstawowym elementem węzła drogowego łączącego ul. Drogowców z ul. Srebrną. Jego zadaniem jest przeprowadzenie ruchu drogowego i pieszo-rowerowego nad rzeką Wartą. Forma architektoniczna została dobrana odpowiednio do koniecznych długości przęseł dostosowanych do warunków terenowych oraz z uwzględnieniem przewidywanej technologii wykonania konstrukcji niosącej. Zastosowano konstrukcję kablobetonową, belkową, o niewielkiej wysokości konstrukcyjnej, dającą spokojną linię obiektu. Główne przęsło nurtowe mostu zaprojektowano w postaci łuku, który stanowi dominantę architektoniczną mostu. Zaprojektowano proste w formie filary w postaci tarczy na między walu rzeki. Forma obiektu dobrze wpisuje się w dolinę Warty.

Zaprojektowany most jest podstawowym elementem węzła drogowego łączącego ul. Drogowców z ul. Srebrną. Jego zadaniem jest przeprowadzenie ruchu drogowego i pieszo-rowerowego nad rzeką Wartą. Forma architektoniczna została dobrana odpowiednio do koniecznych długości przęseł dostosowanych do warunków terenowych oraz z uwzględnieniem przewidywanej technologii wykonania konstrukcji niosącej. Zastosowano konstrukcję kablobetonową, belkową, o niewielkiej wysokości konstrukcyjnej, dającą spokojną linię obiektu. Główne przęsło nurtowe mostu zaprojektowano w postaci łuku, który stanowi dominantę architektoniczną mostu. Zaprojektowano proste w formie filary w postaci tarczy na między walu rzeki. Forma obiektu dobrze wpisuje się w dolinę Warty.

Zaprojektowany most jest podstawowym elementem węzła drogowego łączącego ul. Drogowców z ul. Srebrną. Jego zadaniem jest przeprowadzenie ruchu drogowego i pieszo-rowerowego nad rzeką Wartą. Forma architektoniczna została dobrana odpowiednio do koniecznych długości przęseł dostosowanych do warunków terenowych oraz z uwzględnieniem przewidywanej technologii wykonania konstrukcji niosącej. Zastosowano konstrukcję kablobetonową, belkową, o niewielkiej wysokości konstrukcyjnej, dającą spokojną linię obiektu. Główne przęsło nurtowe mostu zaprojektowano w postaci łuku, który stanowi dominantę architektoniczną mostu. Zaprojektowano proste w formie filary w postaci tarczy na między walu rzeki. Forma obiektu dobrze wpisuje się w dolinę Warty.

Zaprojektowany most jest podstawowym elementem węzła drogowego łączącego ul. Drogowców z ul. Srebrną. Jego zadaniem jest przeprowadzenie ruchu drogowego i pieszo-rowerowego nad rzeką Wartą. Forma architektoniczna została dobrana odpowiednio do koniecznych długości przęseł dostosowanych do warunków terenowych oraz z uwzględnieniem przewidywanej technologii wykonania konstrukcji niosącej. Zastosowano konstrukcję kablobetonową, belkową, o niewielkiej wysokości konstrukcyjnej, dającą spokojną linię obiektu. Główne przęsło nurtowe mostu zaprojektowano w postaci łuku, który stanowi dominantę architektoniczną mostu. Zaprojektowano proste w formie filary w postaci tarczy na między walu rzeki. Forma obiektu dobrze wpisuje się w dolinę Warty.

Zaprojektowany most jest podstawowym elementem węzła drogowego łączącego ul. Drogowców z ul. Srebrną. Jego zadaniem jest przeprowadzenie ruchu drogowego i pieszo-rowerowego nad rzeką Wartą. Forma architektoniczna została dobrana odpowiednio do koniecznych długości przęseł dostosowanych do warunków terenowych oraz z uwzględnieniem przewidywanej technologii wykonania konstrukcji niosącej. Zastosowano konstrukcję kablobetonową, belkową, o niewielkiej wysokości konstrukcyjnej, dającą spokojną linię obiektu. Główne przęsło nurtowe mostu zaprojektowano w postaci łuku, który stanowi dominantę architektoniczną mostu. Zaprojektowano proste w formie filary w postaci tarczy na między walu rzeki. Forma obiektu dobrze wpisuje się w dolinę Warty.

tekst alternatywny

Wiadukt drogowy nad A1 w Żorach

Zaprojektowany wiadukt to dwie bliźniacze sześcioprzęsłowe konstrukcje o rozpiętości teoretycznej LT=188m. Na każdym obiekcie znajdują się dwie jezdnie o dwóch pasach ruchu. Głównym zadaniem obiektu jest bezkolizyjne przeprowadzenie ruchu...

Więcej

Zaprojektowany wiadukt to dwie bliźniacze sześcioprzęsłowe konstrukcje o rozpiętości teoretycznej LT=188m. Na każdym obiekcie znajdują się dwie jezdnie o dwóch pasach ruchu. Głównym zadaniem obiektu jest bezkolizyjne przeprowadzenie ruchu drogowego oraz pieszego w/c Drogi Regionalnej Racibórz-Pszczyna, nad autostradą A1 w km 542+688,14 w miejscowości Żory.

Zaprojektowany wiadukt to dwie bliźniacze sześcioprzęsłowe konstrukcje o rozpiętości teoretycznej LT=188m. Na każdym obiekcie znajdują się dwie jezdnie o dwóch pasach ruchu. Głównym zadaniem obiektu jest bezkolizyjne przeprowadzenie ruchu drogowego oraz pieszego w/c Drogi Regionalnej Racibórz-Pszczyna, nad autostradą A1 w km 542+688,14 w miejscowości Żory.

Zaprojektowany wiadukt to dwie bliźniacze sześcioprzęsłowe konstrukcje o rozpiętości teoretycznej LT=188m. Na każdym obiekcie znajdują się dwie jezdnie o dwóch pasach ruchu. Głównym zadaniem obiektu jest bezkolizyjne przeprowadzenie ruchu drogowego oraz pieszego w/c Drogi Regionalnej Racibórz-Pszczyna, nad autostradą A1 w km 542+688,14 w miejscowości Żory.

Zaprojektowany wiadukt to dwie bliźniacze sześcioprzęsłowe konstrukcje o rozpiętości teoretycznej LT=188m. Na każdym obiekcie znajdują się dwie jezdnie o dwóch pasach ruchu. Głównym zadaniem obiektu jest bezkolizyjne przeprowadzenie ruchu drogowego oraz pieszego w/c Drogi Regionalnej Racibórz-Pszczyna, nad autostradą A1 w km 542+688,14 w miejscowości Żory.

Zaprojektowany wiadukt to dwie bliźniacze sześcioprzęsłowe konstrukcje o rozpiętości teoretycznej LT=188m. Na każdym obiekcie znajdują się dwie jezdnie o dwóch pasach ruchu. Głównym zadaniem obiektu jest bezkolizyjne przeprowadzenie ruchu drogowego oraz pieszego w/c Drogi Regionalnej Racibórz-Pszczyna, nad autostradą A1 w km 542+688,14 w miejscowości Żory.

Zaprojektowany wiadukt to dwie bliźniacze sześcioprzęsłowe konstrukcje o rozpiętości teoretycznej LT=188m. Na każdym obiekcie znajdują się dwie jezdnie o dwóch pasach ruchu. Głównym zadaniem obiektu jest bezkolizyjne przeprowadzenie ruchu drogowego oraz pieszego w/c Drogi Regionalnej Racibórz-Pszczyna, nad autostradą A1 w km 542+688,14 w miejscowości Żory.

Zaprojektowany wiadukt to dwie bliźniacze sześcioprzęsłowe konstrukcje o rozpiętości teoretycznej LT=188m. Na każdym obiekcie znajdują się dwie jezdnie o dwóch pasach ruchu. Głównym zadaniem obiektu jest bezkolizyjne przeprowadzenie ruchu drogowego oraz pieszego w/c Drogi Regionalnej Racibórz-Pszczyna, nad autostradą A1 w km 542+688,14 w miejscowości Żory.

Zaprojektowany wiadukt to dwie bliźniacze sześcioprzęsłowe konstrukcje o rozpiętości teoretycznej LT=188m. Na każdym obiekcie znajdują się dwie jezdnie o dwóch pasach ruchu. Głównym zadaniem obiektu jest bezkolizyjne przeprowadzenie ruchu drogowego oraz pieszego w/c Drogi Regionalnej Racibórz-Pszczyna, nad autostradą A1 w km 542+688,14 w miejscowości Żory.

Zaprojektowany wiadukt to dwie bliźniacze sześcioprzęsłowe konstrukcje o rozpiętości teoretycznej LT=188m. Na każdym obiekcie znajdują się dwie jezdnie o dwóch pasach ruchu. Głównym zadaniem obiektu jest bezkolizyjne przeprowadzenie ruchu drogowego oraz pieszego w/c Drogi Regionalnej Racibórz-Pszczyna, nad autostradą A1 w km 542+688,14 w miejscowości Żory.

Zaprojektowany wiadukt to dwie bliźniacze sześcioprzęsłowe konstrukcje o rozpiętości teoretycznej LT=188m. Na każdym obiekcie znajdują się dwie jezdnie o dwóch pasach ruchu. Głównym zadaniem obiektu jest bezkolizyjne przeprowadzenie ruchu drogowego oraz pieszego w/c Drogi Regionalnej Racibórz-Pszczyna, nad autostradą A1 w km 542+688,14 w miejscowości Żory.

Zaprojektowany wiadukt to dwie bliźniacze sześcioprzęsłowe konstrukcje o rozpiętości teoretycznej LT=188m. Na każdym obiekcie znajdują się dwie jezdnie o dwóch pasach ruchu. Głównym zadaniem obiektu jest bezkolizyjne przeprowadzenie ruchu drogowego oraz pieszego w/c Drogi Regionalnej Racibórz-Pszczyna, nad autostradą A1 w km 542+688,14 w miejscowości Żory.

tekst alternatywny

Wiadukt kolejowy w/c linii nr 8 w Krakowie

Więcej
tekst alternatywny

Wiadukt drogowy nad linią kolejową E30 w/c DK 79 w Krzeszowicach

Więcej
tekst alternatywny

Most nad potokiem Lepietnica w/c DK 47 w Klikuszowej

Więcej
tekst alternatywny

Wiadukt kolejowy w/c linii nr 140 w Rybniku Paruszowcu

Więcej
tekst alternatywny

Estakada w/c DK 94 w Dąbrowie Górniczej

Więcej
Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

tekst alternatywny

Wiadukt drogowy nad DK 7 ''Zakopianka'' w Mogilanach

Więcej
tekst alternatywny

Przebudowa DK 42 na odc. Praszka-Rudniki

Więcej
tekst alternatywny

Przebudowa DW 492 na odc. Kłobuck-Wręczyca Wielka

Więcej