Budowa węzła komunikacyjnego obwodnicy północnej miasta Opola – drogi krajowej nr 45/46/94 z drogą wojewódzką nr 454 (ul. Budowlanych – Sobieskiego) wpływa znacząco na poprawę bezpieczeństwa ruchu użytkowników i jego płynności. Lo...
WięcejBudowa węzła komunikacyjnego obwodnicy północnej miasta Opola – drogi krajowej nr 45/46/94 z drogą wojewódzką nr 454 (ul. Budowlanych – Sobieskiego) wpływa znacząco na poprawę bezpieczeństwa ruchu użytkowników i jego płynności. Lokalny układ komunikacyjny uzyskał nowy kształt - połączenie dwóch dróg zostało zaprojektowane jako węzeł drogowy typu WB z dwoma rondami. W ramach inwestycji wybudowano również wiadukt drogowy w ciągu DW 454 nad obwodnicą północną, dwa przejścia podziemne wraz z dojściami, rondo na DW 454 (ul. Budowlanych-Sobieskiego) wraz z dojazdami.
Budowa węzła komunikacyjnego obwodnicy północnej miasta Opola – drogi krajowej nr 45/46/94 z drogą wojewódzką nr 454 (ul. Budowlanych – Sobieskiego) wpływa znacząco na poprawę bezpieczeństwa ruchu użytkowników i jego płynności. Lokalny układ komunikacyjny uzyskał nowy kształt - połączenie dwóch dróg zostało zaprojektowane jako węzeł drogowy typu WB z dwoma rondami. W ramach inwestycji wybudowano również wiadukt drogowy w ciągu DW 454 nad obwodnicą północną, dwa przejścia podziemne wraz z dojściami, rondo na DW 454 (ul. Budowlanych-Sobieskiego) wraz z dojazdami.
Budowa węzła komunikacyjnego obwodnicy północnej miasta Opola – drogi krajowej nr 45/46/94 z drogą wojewódzką nr 454 (ul. Budowlanych – Sobieskiego) wpływa znacząco na poprawę bezpieczeństwa ruchu użytkowników i jego płynności. Lokalny układ komunikacyjny uzyskał nowy kształt - połączenie dwóch dróg zostało zaprojektowane jako węzeł drogowy typu WB z dwoma rondami. W ramach inwestycji wybudowano również wiadukt drogowy w ciągu DW 454 nad obwodnicą północną, dwa przejścia podziemne wraz z dojściami, rondo na DW 454 (ul. Budowlanych-Sobieskiego) wraz z dojazdami.
Budowa węzła komunikacyjnego obwodnicy północnej miasta Opola – drogi krajowej nr 45/46/94 z drogą wojewódzką nr 454 (ul. Budowlanych – Sobieskiego) wpływa znacząco na poprawę bezpieczeństwa ruchu użytkowników i jego płynności. Lokalny układ komunikacyjny uzyskał nowy kształt - połączenie dwóch dróg zostało zaprojektowane jako węzeł drogowy typu WB z dwoma rondami. W ramach inwestycji wybudowano również wiadukt drogowy w ciągu DW 454 nad obwodnicą północną, dwa przejścia podziemne wraz z dojściami, rondo na DW 454 (ul. Budowlanych-Sobieskiego) wraz z dojazdami.
Budowa węzła komunikacyjnego obwodnicy północnej miasta Opola – drogi krajowej nr 45/46/94 z drogą wojewódzką nr 454 (ul. Budowlanych – Sobieskiego) wpływa znacząco na poprawę bezpieczeństwa ruchu użytkowników i jego płynności. Lokalny układ komunikacyjny uzyskał nowy kształt - połączenie dwóch dróg zostało zaprojektowane jako węzeł drogowy typu WB z dwoma rondami. W ramach inwestycji wybudowano również wiadukt drogowy w ciągu DW 454 nad obwodnicą północną, dwa przejścia podziemne wraz z dojściami, rondo na DW 454 (ul. Budowlanych-Sobieskiego) wraz z dojazdami.
Budowa węzła komunikacyjnego obwodnicy północnej miasta Opola – drogi krajowej nr 45/46/94 z drogą wojewódzką nr 454 (ul. Budowlanych – Sobieskiego) wpływa znacząco na poprawę bezpieczeństwa ruchu użytkowników i jego płynności. Lokalny układ komunikacyjny uzyskał nowy kształt - połączenie dwóch dróg zostało zaprojektowane jako węzeł drogowy typu WB z dwoma rondami. W ramach inwestycji wybudowano również wiadukt drogowy w ciągu DW 454 nad obwodnicą północną, dwa przejścia podziemne wraz z dojściami, rondo na DW 454 (ul. Budowlanych-Sobieskiego) wraz z dojazdami.
Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian s...
WięcejWłaściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.
Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.
Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.
Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.
Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.
Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.
Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.
Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.
Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.
Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.
Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.
Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.
Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.
Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.
Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.
Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.
Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.
Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.
Właściciel zdjęć: Bilfinger Infrastructure S.A.
Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.
Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.
Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.
Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.
Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.
Zrealizowany projekt budowy dwukomorowego tunelu w ramach przedmiotowej inwestycji ma za zadanie przeprowadzić linię tramwajową na relacji pomiędzy osiedlem Lecha i dzielnicą Franowo w Poznaniu. Tunel zaprojektowano z wykorzystaniem ścian szczelinowych, które zwieńczone zostały ryglem żelbetowym. W poziomie torowiska zaprojektowano wykonanie żelbetowego rygla dolnego stanowiącego rozpór dla ścian oraz fundament dla układu torowego. Na długości całej trasy tramwajowej zaprojektowano dwa przystanki podziemne, a w ramach inwestycji zaprojektowano również budowę węzła rozjazdowego w rejonie skrzyżowania ul. Chartowo z ul. Piaśnicką.
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kom...
WięcejWłaściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Właściciel zdjęć: ZDW w Krakowie, Wykonawca zdjęć: SOLVAT Artur Nadolny, Kielce
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Wschodnia obwodnica Olkusza poprowadzona jest przez tereny Miasta i Gminy Olkusz, w powiecie krakowskim i stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 791 z drogą wojewódzką nr 783. Obwodnica przebiega ul. Kochanowskiego, a następnie przez kompleks leśny do skrzyżowania z DK 94. Na odcinku trasy od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 przebiega po śladzie istniejącej ulicy Zagaje. Cały odcinek ulicy Zagaje został przebudowany do parametrów drogi klasy G. Od skrzyżowania z drogą na Olewin trasa obwodnicy przebiega w kierunku północnym przez kompleks leśny równolegle do istniejącej linii kolejowej (linia PKP Katowice – Dęblin oraz linia LHS). Na końcowym odcinku projektowanej obwodnicy zostało zaprojektowane skrzyżowanie typu „małe rondo”. Projektowana droga krzyżuje się tu z drogą wojewódzką nr 783 relacji Olkusz – Wolbrom i z drogą powiatową nr 1090K. Realizacja zamierzenia inwestycyjnego ma za zadanie w dużym stopniu przejąć ruch pojazdów poruszających się z drogi wojewódzkiej nr 791 w kierunku Wolbromia DW 783, co w efekcie przyniesie poprawę warunków i bezpieczeństwa ruchu w centrum miasta Olkusz.
Kładka pieszo – rowerowa zlokalizowana jest w bezpośrednim sąsiedztwie ośrodka edukacji geologiczno–ekologicznej „GEOsfera” na terenie byłego kamieniołomu Sodowa Góra i służy do przeprowadzenia ścieżki pieszej i drogi dla rowerów ...
WięcejKładka pieszo – rowerowa zlokalizowana jest w bezpośrednim sąsiedztwie ośrodka edukacji geologiczno–ekologicznej „GEOsfera” na terenie byłego kamieniołomu Sodowa Góra i służy do przeprowadzenia ścieżki pieszej i drogi dla rowerów budowanej w ciągu starego przebiegu ul. Św. Wojciecha nad obwodnicą Północną Jaworzna. Kładka pełni również funkcję rekreacyjną, co osiągnięto poprzez zaprojektowanie na jej środku tarasu widokowego na okoliczny krajobraz. Forma architektoniczna kładki dostosowana jest do warunków terenowych. Kładkę zaprojektowano jako ustrój płytowo-belkowy wolnopodparty z obustronnymi wspornikami na żelbetowych masywnych filarach tarczowych. W konstrukcji dominuje przęsło główne o rozpiętości teoretycznej L=45,0m. Przęsła skrajne zaprojektowano jako wspornikowe. Konstrukcję nośną obiektu wykształcono w oparciu o monolityczne belki kablobetonowe o zmiennej wysokości konstrukcyjnej od 2,0m do 3,0m. Płytę pomostową zaprojektowano o grubości 20cm.
Kładka pieszo – rowerowa zlokalizowana jest w bezpośrednim sąsiedztwie ośrodka edukacji geologiczno–ekologicznej „GEOsfera” na terenie byłego kamieniołomu Sodowa Góra i służy do przeprowadzenia ścieżki pieszej i drogi dla rowerów budowanej w ciągu starego przebiegu ul. Św. Wojciecha nad obwodnicą Północną Jaworzna. Kładka pełni również funkcję rekreacyjną, co osiągnięto poprzez zaprojektowanie na jej środku tarasu widokowego na okoliczny krajobraz. Forma architektoniczna kładki dostosowana jest do warunków terenowych. Kładkę zaprojektowano jako ustrój płytowo-belkowy wolnopodparty z obustronnymi wspornikami na żelbetowych masywnych filarach tarczowych. W konstrukcji dominuje przęsło główne o rozpiętości teoretycznej L=45,0m. Przęsła skrajne zaprojektowano jako wspornikowe. Konstrukcję nośną obiektu wykształcono w oparciu o monolityczne belki kablobetonowe o zmiennej wysokości konstrukcyjnej od 2,0m do 3,0m. Płytę pomostową zaprojektowano o grubości 20cm.
Kładka pieszo – rowerowa zlokalizowana jest w bezpośrednim sąsiedztwie ośrodka edukacji geologiczno–ekologicznej „GEOsfera” na terenie byłego kamieniołomu Sodowa Góra i służy do przeprowadzenia ścieżki pieszej i drogi dla rowerów budowanej w ciągu starego przebiegu ul. Św. Wojciecha nad obwodnicą Północną Jaworzna. Kładka pełni również funkcję rekreacyjną, co osiągnięto poprzez zaprojektowanie na jej środku tarasu widokowego na okoliczny krajobraz. Forma architektoniczna kładki dostosowana jest do warunków terenowych. Kładkę zaprojektowano jako ustrój płytowo-belkowy wolnopodparty z obustronnymi wspornikami na żelbetowych masywnych filarach tarczowych. W konstrukcji dominuje przęsło główne o rozpiętości teoretycznej L=45,0m. Przęsła skrajne zaprojektowano jako wspornikowe. Konstrukcję nośną obiektu wykształcono w oparciu o monolityczne belki kablobetonowe o zmiennej wysokości konstrukcyjnej od 2,0m do 3,0m. Płytę pomostową zaprojektowano o grubości 20cm.
Zaprojektowany most jest podstawowym elementem węzła drogowego łączącego ul. Drogowców z ul. Srebrną. Jego zadaniem jest przeprowadzenie ruchu drogowego i pieszo-rowerowego nad rzeką Wartą. Forma architektoniczna została dobrana odpowiednio...
WięcejZaprojektowany most jest podstawowym elementem węzła drogowego łączącego ul. Drogowców z ul. Srebrną. Jego zadaniem jest przeprowadzenie ruchu drogowego i pieszo-rowerowego nad rzeką Wartą. Forma architektoniczna została dobrana odpowiednio do koniecznych długości przęseł dostosowanych do warunków terenowych oraz z uwzględnieniem przewidywanej technologii wykonania konstrukcji niosącej. Zastosowano konstrukcję kablobetonową, belkową, o niewielkiej wysokości konstrukcyjnej, dającą spokojną linię obiektu. Główne przęsło nurtowe mostu zaprojektowano w postaci łuku, który stanowi dominantę architektoniczną mostu. Zaprojektowano proste w formie filary w postaci tarczy na między walu rzeki. Forma obiektu dobrze wpisuje się w dolinę Warty.
Zaprojektowany most jest podstawowym elementem węzła drogowego łączącego ul. Drogowców z ul. Srebrną. Jego zadaniem jest przeprowadzenie ruchu drogowego i pieszo-rowerowego nad rzeką Wartą. Forma architektoniczna została dobrana odpowiednio do koniecznych długości przęseł dostosowanych do warunków terenowych oraz z uwzględnieniem przewidywanej technologii wykonania konstrukcji niosącej. Zastosowano konstrukcję kablobetonową, belkową, o niewielkiej wysokości konstrukcyjnej, dającą spokojną linię obiektu. Główne przęsło nurtowe mostu zaprojektowano w postaci łuku, który stanowi dominantę architektoniczną mostu. Zaprojektowano proste w formie filary w postaci tarczy na między walu rzeki. Forma obiektu dobrze wpisuje się w dolinę Warty.
Zaprojektowany most jest podstawowym elementem węzła drogowego łączącego ul. Drogowców z ul. Srebrną. Jego zadaniem jest przeprowadzenie ruchu drogowego i pieszo-rowerowego nad rzeką Wartą. Forma architektoniczna została dobrana odpowiednio do koniecznych długości przęseł dostosowanych do warunków terenowych oraz z uwzględnieniem przewidywanej technologii wykonania konstrukcji niosącej. Zastosowano konstrukcję kablobetonową, belkową, o niewielkiej wysokości konstrukcyjnej, dającą spokojną linię obiektu. Główne przęsło nurtowe mostu zaprojektowano w postaci łuku, który stanowi dominantę architektoniczną mostu. Zaprojektowano proste w formie filary w postaci tarczy na między walu rzeki. Forma obiektu dobrze wpisuje się w dolinę Warty.
Zaprojektowany most jest podstawowym elementem węzła drogowego łączącego ul. Drogowców z ul. Srebrną. Jego zadaniem jest przeprowadzenie ruchu drogowego i pieszo-rowerowego nad rzeką Wartą. Forma architektoniczna została dobrana odpowiednio do koniecznych długości przęseł dostosowanych do warunków terenowych oraz z uwzględnieniem przewidywanej technologii wykonania konstrukcji niosącej. Zastosowano konstrukcję kablobetonową, belkową, o niewielkiej wysokości konstrukcyjnej, dającą spokojną linię obiektu. Główne przęsło nurtowe mostu zaprojektowano w postaci łuku, który stanowi dominantę architektoniczną mostu. Zaprojektowano proste w formie filary w postaci tarczy na między walu rzeki. Forma obiektu dobrze wpisuje się w dolinę Warty.
Zaprojektowany most jest podstawowym elementem węzła drogowego łączącego ul. Drogowców z ul. Srebrną. Jego zadaniem jest przeprowadzenie ruchu drogowego i pieszo-rowerowego nad rzeką Wartą. Forma architektoniczna została dobrana odpowiednio do koniecznych długości przęseł dostosowanych do warunków terenowych oraz z uwzględnieniem przewidywanej technologii wykonania konstrukcji niosącej. Zastosowano konstrukcję kablobetonową, belkową, o niewielkiej wysokości konstrukcyjnej, dającą spokojną linię obiektu. Główne przęsło nurtowe mostu zaprojektowano w postaci łuku, który stanowi dominantę architektoniczną mostu. Zaprojektowano proste w formie filary w postaci tarczy na między walu rzeki. Forma obiektu dobrze wpisuje się w dolinę Warty.
Zaprojektowany most jest podstawowym elementem węzła drogowego łączącego ul. Drogowców z ul. Srebrną. Jego zadaniem jest przeprowadzenie ruchu drogowego i pieszo-rowerowego nad rzeką Wartą. Forma architektoniczna została dobrana odpowiednio do koniecznych długości przęseł dostosowanych do warunków terenowych oraz z uwzględnieniem przewidywanej technologii wykonania konstrukcji niosącej. Zastosowano konstrukcję kablobetonową, belkową, o niewielkiej wysokości konstrukcyjnej, dającą spokojną linię obiektu. Główne przęsło nurtowe mostu zaprojektowano w postaci łuku, który stanowi dominantę architektoniczną mostu. Zaprojektowano proste w formie filary w postaci tarczy na między walu rzeki. Forma obiektu dobrze wpisuje się w dolinę Warty.
Zaprojektowany most jest podstawowym elementem węzła drogowego łączącego ul. Drogowców z ul. Srebrną. Jego zadaniem jest przeprowadzenie ruchu drogowego i pieszo-rowerowego nad rzeką Wartą. Forma architektoniczna została dobrana odpowiednio do koniecznych długości przęseł dostosowanych do warunków terenowych oraz z uwzględnieniem przewidywanej technologii wykonania konstrukcji niosącej. Zastosowano konstrukcję kablobetonową, belkową, o niewielkiej wysokości konstrukcyjnej, dającą spokojną linię obiektu. Główne przęsło nurtowe mostu zaprojektowano w postaci łuku, który stanowi dominantę architektoniczną mostu. Zaprojektowano proste w formie filary w postaci tarczy na między walu rzeki. Forma obiektu dobrze wpisuje się w dolinę Warty.
Zaprojektowany most jest podstawowym elementem węzła drogowego łączącego ul. Drogowców z ul. Srebrną. Jego zadaniem jest przeprowadzenie ruchu drogowego i pieszo-rowerowego nad rzeką Wartą. Forma architektoniczna została dobrana odpowiednio do koniecznych długości przęseł dostosowanych do warunków terenowych oraz z uwzględnieniem przewidywanej technologii wykonania konstrukcji niosącej. Zastosowano konstrukcję kablobetonową, belkową, o niewielkiej wysokości konstrukcyjnej, dającą spokojną linię obiektu. Główne przęsło nurtowe mostu zaprojektowano w postaci łuku, który stanowi dominantę architektoniczną mostu. Zaprojektowano proste w formie filary w postaci tarczy na między walu rzeki. Forma obiektu dobrze wpisuje się w dolinę Warty.
Zaprojektowany wiadukt to dwie bliźniacze sześcioprzęsłowe konstrukcje o rozpiętości teoretycznej LT=188m. Na każdym obiekcie znajdują się dwie jezdnie o dwóch pasach ruchu. Głównym zadaniem obiektu jest bezkolizyjne przeprowadzenie ruchu...
WięcejZaprojektowany wiadukt to dwie bliźniacze sześcioprzęsłowe konstrukcje o rozpiętości teoretycznej LT=188m. Na każdym obiekcie znajdują się dwie jezdnie o dwóch pasach ruchu. Głównym zadaniem obiektu jest bezkolizyjne przeprowadzenie ruchu drogowego oraz pieszego w/c Drogi Regionalnej Racibórz-Pszczyna, nad autostradą A1 w km 542+688,14 w miejscowości Żory.
Zaprojektowany wiadukt to dwie bliźniacze sześcioprzęsłowe konstrukcje o rozpiętości teoretycznej LT=188m. Na każdym obiekcie znajdują się dwie jezdnie o dwóch pasach ruchu. Głównym zadaniem obiektu jest bezkolizyjne przeprowadzenie ruchu drogowego oraz pieszego w/c Drogi Regionalnej Racibórz-Pszczyna, nad autostradą A1 w km 542+688,14 w miejscowości Żory.
Zaprojektowany wiadukt to dwie bliźniacze sześcioprzęsłowe konstrukcje o rozpiętości teoretycznej LT=188m. Na każdym obiekcie znajdują się dwie jezdnie o dwóch pasach ruchu. Głównym zadaniem obiektu jest bezkolizyjne przeprowadzenie ruchu drogowego oraz pieszego w/c Drogi Regionalnej Racibórz-Pszczyna, nad autostradą A1 w km 542+688,14 w miejscowości Żory.
Zaprojektowany wiadukt to dwie bliźniacze sześcioprzęsłowe konstrukcje o rozpiętości teoretycznej LT=188m. Na każdym obiekcie znajdują się dwie jezdnie o dwóch pasach ruchu. Głównym zadaniem obiektu jest bezkolizyjne przeprowadzenie ruchu drogowego oraz pieszego w/c Drogi Regionalnej Racibórz-Pszczyna, nad autostradą A1 w km 542+688,14 w miejscowości Żory.
Zaprojektowany wiadukt to dwie bliźniacze sześcioprzęsłowe konstrukcje o rozpiętości teoretycznej LT=188m. Na każdym obiekcie znajdują się dwie jezdnie o dwóch pasach ruchu. Głównym zadaniem obiektu jest bezkolizyjne przeprowadzenie ruchu drogowego oraz pieszego w/c Drogi Regionalnej Racibórz-Pszczyna, nad autostradą A1 w km 542+688,14 w miejscowości Żory.
Zaprojektowany wiadukt to dwie bliźniacze sześcioprzęsłowe konstrukcje o rozpiętości teoretycznej LT=188m. Na każdym obiekcie znajdują się dwie jezdnie o dwóch pasach ruchu. Głównym zadaniem obiektu jest bezkolizyjne przeprowadzenie ruchu drogowego oraz pieszego w/c Drogi Regionalnej Racibórz-Pszczyna, nad autostradą A1 w km 542+688,14 w miejscowości Żory.
Zaprojektowany wiadukt to dwie bliźniacze sześcioprzęsłowe konstrukcje o rozpiętości teoretycznej LT=188m. Na każdym obiekcie znajdują się dwie jezdnie o dwóch pasach ruchu. Głównym zadaniem obiektu jest bezkolizyjne przeprowadzenie ruchu drogowego oraz pieszego w/c Drogi Regionalnej Racibórz-Pszczyna, nad autostradą A1 w km 542+688,14 w miejscowości Żory.
Zaprojektowany wiadukt to dwie bliźniacze sześcioprzęsłowe konstrukcje o rozpiętości teoretycznej LT=188m. Na każdym obiekcie znajdują się dwie jezdnie o dwóch pasach ruchu. Głównym zadaniem obiektu jest bezkolizyjne przeprowadzenie ruchu drogowego oraz pieszego w/c Drogi Regionalnej Racibórz-Pszczyna, nad autostradą A1 w km 542+688,14 w miejscowości Żory.
Zaprojektowany wiadukt to dwie bliźniacze sześcioprzęsłowe konstrukcje o rozpiętości teoretycznej LT=188m. Na każdym obiekcie znajdują się dwie jezdnie o dwóch pasach ruchu. Głównym zadaniem obiektu jest bezkolizyjne przeprowadzenie ruchu drogowego oraz pieszego w/c Drogi Regionalnej Racibórz-Pszczyna, nad autostradą A1 w km 542+688,14 w miejscowości Żory.
Zaprojektowany wiadukt to dwie bliźniacze sześcioprzęsłowe konstrukcje o rozpiętości teoretycznej LT=188m. Na każdym obiekcie znajdują się dwie jezdnie o dwóch pasach ruchu. Głównym zadaniem obiektu jest bezkolizyjne przeprowadzenie ruchu drogowego oraz pieszego w/c Drogi Regionalnej Racibórz-Pszczyna, nad autostradą A1 w km 542+688,14 w miejscowości Żory.
Zaprojektowany wiadukt to dwie bliźniacze sześcioprzęsłowe konstrukcje o rozpiętości teoretycznej LT=188m. Na każdym obiekcie znajdują się dwie jezdnie o dwóch pasach ruchu. Głównym zadaniem obiektu jest bezkolizyjne przeprowadzenie ruchu drogowego oraz pieszego w/c Drogi Regionalnej Racibórz-Pszczyna, nad autostradą A1 w km 542+688,14 w miejscowości Żory.
Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.
Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.
Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.
Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.
Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.
Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.
Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.
Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.
Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.