logo glowne
Place for the big image

Commerzbank Arena

Commerzbank Arena
Bilfinger Berger betreibt...
Place for the small images
tekst alternatywny

Budowa DW 768 Koszyce - Brzesko

Realizacja przedmiotowego przedsięwzięcia podyktowana jest potrzebą wyprowadzenia ruchu tranzytowego z Mokrzysk (sołectwo gminy Brzesko) i zaprojektowanie dogodnego dojazdu do autostrady A4. Budowana droga stanie się fragmentem d...

Więcej

Realizacja przedmiotowego przedsięwzięcia podyktowana jest potrzebą wyprowadzenia ruchu tranzytowego z Mokrzysk (sołectwo gminy Brzesko) i zaprojektowanie dogodnego dojazdu do autostrady A4. Budowana droga stanie się fragmentem drogi wojewódzkiej nr 768. Budowa dróg serwisowych oraz przebudowa dróg poprzecznych służy poprawnej obsłudze komunikacyjnej terenów przyległych. Rozwiązania projektu uwzględniają dostęp do dróg publicznych wszystkim osobom występującym w zasięgu oddziaływania poprzez budowę skrzyżowań oraz dróg serwisowych po wschodniej i zachodniej stronie projektowanej DW 768. Inwestycja przewiduje również budowę obiektów inżynierskich, m.in. estakady nad ul. Trakt Królewski w/c DW 768, którą stanowią most drogowy nad rzeką Uszewką oraz wiadukt drogowy nad drogą gminną. Inwestycja realizowana jest w systemie "zaprojektuj - wybuduj".

Realizacja przedmiotowego przedsięwzięcia podyktowana jest potrzebą wyprowadzenia ruchu tranzytowego z Mokrzysk (sołectwo gminy Brzesko) i zaprojektowanie dogodnego dojazdu do autostrady A4. Budowana droga stanie się fragmentem drogi wojewódzkiej nr 768. Budowa dróg serwisowych oraz przebudowa dróg poprzecznych służy poprawnej obsłudze komunikacyjnej terenów przyległych. Rozwiązania projektu uwzględniają dostęp do dróg publicznych wszystkim osobom występującym w zasięgu oddziaływania poprzez budowę skrzyżowań oraz dróg serwisowych po wschodniej i zachodniej stronie projektowanej DW 768. Inwestycja przewiduje również budowę obiektów inżynierskich, m.in. estakady nad ul. Trakt Królewski w/c DW 768, którą stanowią most drogowy nad rzeką Uszewką oraz wiadukt drogowy nad drogą gminną. Inwestycja realizowana jest w systemie "zaprojektuj - wybuduj".

Realizacja przedmiotowego przedsięwzięcia podyktowana jest potrzebą wyprowadzenia ruchu tranzytowego z Mokrzysk (sołectwo gminy Brzesko) i zaprojektowanie dogodnego dojazdu do autostrady A4. Budowana droga stanie się fragmentem drogi wojewódzkiej nr 768. Budowa dróg serwisowych oraz przebudowa dróg poprzecznych służy poprawnej obsłudze komunikacyjnej terenów przyległych. Rozwiązania projektu uwzględniają dostęp do dróg publicznych wszystkim osobom występującym w zasięgu oddziaływania poprzez budowę skrzyżowań oraz dróg serwisowych po wschodniej i zachodniej stronie projektowanej DW 768. Inwestycja przewiduje również budowę obiektów inżynierskich, m.in. estakady nad ul. Trakt Królewski w/c DW 768, którą stanowią most drogowy nad rzeką Uszewką oraz wiadukt drogowy nad drogą gminną. Inwestycja realizowana jest w systemie "zaprojektuj - wybuduj".

Realizacja przedmiotowego przedsięwzięcia podyktowana jest potrzebą wyprowadzenia ruchu tranzytowego z Mokrzysk (sołectwo gminy Brzesko) i zaprojektowanie dogodnego dojazdu do autostrady A4. Budowana droga stanie się fragmentem drogi wojewódzkiej nr 768. Budowa dróg serwisowych oraz przebudowa dróg poprzecznych służy poprawnej obsłudze komunikacyjnej terenów przyległych. Rozwiązania projektu uwzględniają dostęp do dróg publicznych wszystkim osobom występującym w zasięgu oddziaływania poprzez budowę skrzyżowań oraz dróg serwisowych po wschodniej i zachodniej stronie projektowanej DW 768. Inwestycja przewiduje również budowę obiektów inżynierskich, m.in. estakady nad ul. Trakt Królewski w/c DW 768, którą stanowią most drogowy nad rzeką Uszewką oraz wiadukt drogowy nad drogą gminną. Inwestycja realizowana jest w systemie "zaprojektuj - wybuduj".

Realizacja przedmiotowego przedsięwzięcia podyktowana jest potrzebą wyprowadzenia ruchu tranzytowego z Mokrzysk (sołectwo gminy Brzesko) i zaprojektowanie dogodnego dojazdu do autostrady A4. Budowana droga stanie się fragmentem drogi wojewódzkiej nr 768. Budowa dróg serwisowych oraz przebudowa dróg poprzecznych służy poprawnej obsłudze komunikacyjnej terenów przyległych. Rozwiązania projektu uwzględniają dostęp do dróg publicznych wszystkim osobom występującym w zasięgu oddziaływania poprzez budowę skrzyżowań oraz dróg serwisowych po wschodniej i zachodniej stronie projektowanej DW 768. Inwestycja przewiduje również budowę obiektów inżynierskich, m.in. estakady nad ul. Trakt Królewski w/c DW 768, którą stanowią most drogowy nad rzeką Uszewką oraz wiadukt drogowy nad drogą gminną. Inwestycja realizowana jest w systemie "zaprojektuj - wybuduj".

Realizacja przedmiotowego przedsięwzięcia podyktowana jest potrzebą wyprowadzenia ruchu tranzytowego z Mokrzysk (sołectwo gminy Brzesko) i zaprojektowanie dogodnego dojazdu do autostrady A4. Budowana droga stanie się fragmentem drogi wojewódzkiej nr 768. Budowa dróg serwisowych oraz przebudowa dróg poprzecznych służy poprawnej obsłudze komunikacyjnej terenów przyległych. Rozwiązania projektu uwzględniają dostęp do dróg publicznych wszystkim osobom występującym w zasięgu oddziaływania poprzez budowę skrzyżowań oraz dróg serwisowych po wschodniej i zachodniej stronie projektowanej DW 768. Inwestycja przewiduje również budowę obiektów inżynierskich, m.in. estakady nad ul. Trakt Królewski w/c DW 768, którą stanowią most drogowy nad rzeką Uszewką oraz wiadukt drogowy nad drogą gminną. Inwestycja realizowana jest w systemie "zaprojektuj - wybuduj".

Realizacja przedmiotowego przedsięwzięcia podyktowana jest potrzebą wyprowadzenia ruchu tranzytowego z Mokrzysk (sołectwo gminy Brzesko) i zaprojektowanie dogodnego dojazdu do autostrady A4. Budowana droga stanie się fragmentem drogi wojewódzkiej nr 768. Budowa dróg serwisowych oraz przebudowa dróg poprzecznych służy poprawnej obsłudze komunikacyjnej terenów przyległych. Rozwiązania projektu uwzględniają dostęp do dróg publicznych wszystkim osobom występującym w zasięgu oddziaływania poprzez budowę skrzyżowań oraz dróg serwisowych po wschodniej i zachodniej stronie projektowanej DW 768. Inwestycja przewiduje również budowę obiektów inżynierskich, m.in. estakady nad ul. Trakt Królewski w/c DW 768, którą stanowią most drogowy nad rzeką Uszewką oraz wiadukt drogowy nad drogą gminną. Inwestycja realizowana jest w systemie "zaprojektuj - wybuduj".

Realizacja przedmiotowego przedsięwzięcia podyktowana jest potrzebą wyprowadzenia ruchu tranzytowego z Mokrzysk (sołectwo gminy Brzesko) i zaprojektowanie dogodnego dojazdu do autostrady A4. Budowana droga stanie się fragmentem drogi wojewódzkiej nr 768. Budowa dróg serwisowych oraz przebudowa dróg poprzecznych służy poprawnej obsłudze komunikacyjnej terenów przyległych. Rozwiązania projektu uwzględniają dostęp do dróg publicznych wszystkim osobom występującym w zasięgu oddziaływania poprzez budowę skrzyżowań oraz dróg serwisowych po wschodniej i zachodniej stronie projektowanej DW 768. Inwestycja przewiduje również budowę obiektów inżynierskich, m.in. estakady nad ul. Trakt Królewski w/c DW 768, którą stanowią most drogowy nad rzeką Uszewką oraz wiadukt drogowy nad drogą gminną. Inwestycja realizowana jest w systemie "zaprojektuj - wybuduj".

Realizacja przedmiotowego przedsięwzięcia podyktowana jest potrzebą wyprowadzenia ruchu tranzytowego z Mokrzysk (sołectwo gminy Brzesko) i zaprojektowanie dogodnego dojazdu do autostrady A4. Budowana droga stanie się fragmentem drogi wojewódzkiej nr 768. Budowa dróg serwisowych oraz przebudowa dróg poprzecznych służy poprawnej obsłudze komunikacyjnej terenów przyległych. Rozwiązania projektu uwzględniają dostęp do dróg publicznych wszystkim osobom występującym w zasięgu oddziaływania poprzez budowę skrzyżowań oraz dróg serwisowych po wschodniej i zachodniej stronie projektowanej DW 768. Inwestycja przewiduje również budowę obiektów inżynierskich, m.in. estakady nad ul. Trakt Królewski w/c DW 768, którą stanowią most drogowy nad rzeką Uszewką oraz wiadukt drogowy nad drogą gminną. Inwestycja realizowana jest w systemie "zaprojektuj - wybuduj".

Realizacja przedmiotowego przedsięwzięcia podyktowana jest potrzebą wyprowadzenia ruchu tranzytowego z Mokrzysk (sołectwo gminy Brzesko) i zaprojektowanie dogodnego dojazdu do autostrady A4. Budowana droga stanie się fragmentem drogi wojewódzkiej nr 768. Budowa dróg serwisowych oraz przebudowa dróg poprzecznych służy poprawnej obsłudze komunikacyjnej terenów przyległych. Rozwiązania projektu uwzględniają dostęp do dróg publicznych wszystkim osobom występującym w zasięgu oddziaływania poprzez budowę skrzyżowań oraz dróg serwisowych po wschodniej i zachodniej stronie projektowanej DW 768. Inwestycja przewiduje również budowę obiektów inżynierskich, m.in. estakady nad ul. Trakt Królewski w/c DW 768, którą stanowią most drogowy nad rzeką Uszewką oraz wiadukt drogowy nad drogą gminną. Inwestycja realizowana jest w systemie "zaprojektuj - wybuduj".

Realizacja przedmiotowego przedsięwzięcia podyktowana jest potrzebą wyprowadzenia ruchu tranzytowego z Mokrzysk (sołectwo gminy Brzesko) i zaprojektowanie dogodnego dojazdu do autostrady A4. Budowana droga stanie się fragmentem drogi wojewódzkiej nr 768. Budowa dróg serwisowych oraz przebudowa dróg poprzecznych służy poprawnej obsłudze komunikacyjnej terenów przyległych. Rozwiązania projektu uwzględniają dostęp do dróg publicznych wszystkim osobom występującym w zasięgu oddziaływania poprzez budowę skrzyżowań oraz dróg serwisowych po wschodniej i zachodniej stronie projektowanej DW 768. Inwestycja przewiduje również budowę obiektów inżynierskich, m.in. estakady nad ul. Trakt Królewski w/c DW 768, którą stanowią most drogowy nad rzeką Uszewką oraz wiadukt drogowy nad drogą gminną. Inwestycja realizowana jest w systemie "zaprojektuj - wybuduj".

Realizacja przedmiotowego przedsięwzięcia podyktowana jest potrzebą wyprowadzenia ruchu tranzytowego z Mokrzysk (sołectwo gminy Brzesko) i zaprojektowanie dogodnego dojazdu do autostrady A4. Budowana droga stanie się fragmentem drogi wojewódzkiej nr 768. Budowa dróg serwisowych oraz przebudowa dróg poprzecznych służy poprawnej obsłudze komunikacyjnej terenów przyległych. Rozwiązania projektu uwzględniają dostęp do dróg publicznych wszystkim osobom występującym w zasięgu oddziaływania poprzez budowę skrzyżowań oraz dróg serwisowych po wschodniej i zachodniej stronie projektowanej DW 768. Inwestycja przewiduje również budowę obiektów inżynierskich, m.in. estakady nad ul. Trakt Królewski w/c DW 768, którą stanowią most drogowy nad rzeką Uszewką oraz wiadukt drogowy nad drogą gminną. Inwestycja realizowana jest w systemie "zaprojektuj - wybuduj".

Realizacja przedmiotowego przedsięwzięcia podyktowana jest potrzebą wyprowadzenia ruchu tranzytowego z Mokrzysk (sołectwo gminy Brzesko) i zaprojektowanie dogodnego dojazdu do autostrady A4. Budowana droga stanie się fragmentem drogi wojewódzkiej nr 768. Budowa dróg serwisowych oraz przebudowa dróg poprzecznych służy poprawnej obsłudze komunikacyjnej terenów przyległych. Rozwiązania projektu uwzględniają dostęp do dróg publicznych wszystkim osobom występującym w zasięgu oddziaływania poprzez budowę skrzyżowań oraz dróg serwisowych po wschodniej i zachodniej stronie projektowanej DW 768. Inwestycja przewiduje również budowę obiektów inżynierskich, m.in. estakady nad ul. Trakt Królewski w/c DW 768, którą stanowią most drogowy nad rzeką Uszewką oraz wiadukt drogowy nad drogą gminną. Inwestycja realizowana jest w systemie "zaprojektuj - wybuduj".

Realizacja przedmiotowego przedsięwzięcia podyktowana jest potrzebą wyprowadzenia ruchu tranzytowego z Mokrzysk (sołectwo gminy Brzesko) i zaprojektowanie dogodnego dojazdu do autostrady A4. Budowana droga stanie się fragmentem drogi wojewódzkiej nr 768. Budowa dróg serwisowych oraz przebudowa dróg poprzecznych służy poprawnej obsłudze komunikacyjnej terenów przyległych. Rozwiązania projektu uwzględniają dostęp do dróg publicznych wszystkim osobom występującym w zasięgu oddziaływania poprzez budowę skrzyżowań oraz dróg serwisowych po wschodniej i zachodniej stronie projektowanej DW 768. Inwestycja przewiduje również budowę obiektów inżynierskich, m.in. estakady nad ul. Trakt Królewski w/c DW 768, którą stanowią most drogowy nad rzeką Uszewką oraz wiadukt drogowy nad drogą gminną. Inwestycja realizowana jest w systemie "zaprojektuj - wybuduj".

Realizacja przedmiotowego przedsięwzięcia podyktowana jest potrzebą wyprowadzenia ruchu tranzytowego z Mokrzysk (sołectwo gminy Brzesko) i zaprojektowanie dogodnego dojazdu do autostrady A4. Budowana droga stanie się fragmentem drogi wojewódzkiej nr 768. Budowa dróg serwisowych oraz przebudowa dróg poprzecznych służy poprawnej obsłudze komunikacyjnej terenów przyległych. Rozwiązania projektu uwzględniają dostęp do dróg publicznych wszystkim osobom występującym w zasięgu oddziaływania poprzez budowę skrzyżowań oraz dróg serwisowych po wschodniej i zachodniej stronie projektowanej DW 768. Inwestycja przewiduje również budowę obiektów inżynierskich, m.in. estakady nad ul. Trakt Królewski w/c DW 768, którą stanowią most drogowy nad rzeką Uszewką oraz wiadukt drogowy nad drogą gminną. Inwestycja realizowana jest w systemie "zaprojektuj - wybuduj".

tekst alternatywny

Most kolejowy na linii 068 Lublin - Przeworsk

Opracowana dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie projektu technologicznego podpór tymczasowych oraz projektu technologicznego montażu konstrukcji stalowej wiaduktu kolejowego w km 167,651 na linii 068 Lublin - Przeworsk. Przedmiotowy obiekt je...

Więcej
Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

 

Opracowana dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie projektu technologicznego podpór tymczasowych oraz projektu technologicznego montażu konstrukcji stalowej wiaduktu kolejowego w km 167,651 na linii 068 Lublin - Przeworsk. Przedmiotowy obiekt jest konstrukcją nowoprojektowaną. Układ podpór tymczasowych zaprojektowano z myślą o jak najmniejszym zawężeniu światła poziomego i pionowego mostu, które pozwala na bezpieczne wykonanie konstrukcji obiektu mostowego. Scalanie konstrukcji stalowej przęsła kratowego podzielono łącznie na 8 etapów. Etapy I do II dotyczą scalania konstrukcji pomostu: dźwigarów dolnych, poprzecznic, żeber podłużnych oraz płyty pomostowej. Pozostałe etapy odnoszą się do scalania elementów konstrukcji kratownicowej: krzyżulców, dźwigarów głównych oraz stężeń.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

 

Opracowana dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie projektu technologicznego podpór tymczasowych oraz projektu technologicznego montażu konstrukcji stalowej wiaduktu kolejowego w km 167,651 na linii 068 Lublin - Przeworsk. Przedmiotowy obiekt jest konstrukcją nowoprojektowaną. Układ podpór tymczasowych zaprojektowano z myślą o jak najmniejszym zawężeniu światła poziomego i pionowego mostu, które pozwala na bezpieczne wykonanie konstrukcji obiektu mostowego. Scalanie konstrukcji stalowej przęsła kratowego podzielono łącznie na 8 etapów. Etapy I do II dotyczą scalania konstrukcji pomostu: dźwigarów dolnych, poprzecznic, żeber podłużnych oraz płyty pomostowej. Pozostałe etapy odnoszą się do scalania elementów konstrukcji kratownicowej: krzyżulców, dźwigarów głównych oraz stężeń.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

 

Opracowana dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie projektu technologicznego podpór tymczasowych oraz projektu technologicznego montażu konstrukcji stalowej wiaduktu kolejowego w km 167,651 na linii 068 Lublin - Przeworsk. Przedmiotowy obiekt jest konstrukcją nowoprojektowaną. Układ podpór tymczasowych zaprojektowano z myślą o jak najmniejszym zawężeniu światła poziomego i pionowego mostu, które pozwala na bezpieczne wykonanie konstrukcji obiektu mostowego. Scalanie konstrukcji stalowej przęsła kratowego podzielono łącznie na 8 etapów. Etapy I do II dotyczą scalania konstrukcji pomostu: dźwigarów dolnych, poprzecznic, żeber podłużnych oraz płyty pomostowej. Pozostałe etapy odnoszą się do scalania elementów konstrukcji kratownicowej: krzyżulców, dźwigarów głównych oraz stężeń.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

 

Opracowana dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie projektu technologicznego podpór tymczasowych oraz projektu technologicznego montażu konstrukcji stalowej wiaduktu kolejowego w km 167,651 na linii 068 Lublin - Przeworsk. Przedmiotowy obiekt jest konstrukcją nowoprojektowaną. Układ podpór tymczasowych zaprojektowano z myślą o jak najmniejszym zawężeniu światła poziomego i pionowego mostu, które pozwala na bezpieczne wykonanie konstrukcji obiektu mostowego. Scalanie konstrukcji stalowej przęsła kratowego podzielono łącznie na 8 etapów. Etapy I do II dotyczą scalania konstrukcji pomostu: dźwigarów dolnych, poprzecznic, żeber podłużnych oraz płyty pomostowej. Pozostałe etapy odnoszą się do scalania elementów konstrukcji kratownicowej: krzyżulców, dźwigarów głównych oraz stężeń.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

 

Opracowana dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie projektu technologicznego podpór tymczasowych oraz projektu technologicznego montażu konstrukcji stalowej wiaduktu kolejowego w km 167,651 na linii 068 Lublin - Przeworsk. Przedmiotowy obiekt jest konstrukcją nowoprojektowaną. Układ podpór tymczasowych zaprojektowano z myślą o jak najmniejszym zawężeniu światła poziomego i pionowego mostu, które pozwala na bezpieczne wykonanie konstrukcji obiektu mostowego. Scalanie konstrukcji stalowej przęsła kratowego podzielono łącznie na 8 etapów. Etapy I do II dotyczą scalania konstrukcji pomostu: dźwigarów dolnych, poprzecznic, żeber podłużnych oraz płyty pomostowej. Pozostałe etapy odnoszą się do scalania elementów konstrukcji kratownicowej: krzyżulców, dźwigarów głównych oraz stężeń.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

 

Opracowana dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie projektu technologicznego podpór tymczasowych oraz projektu technologicznego montażu konstrukcji stalowej wiaduktu kolejowego w km 167,651 na linii 068 Lublin - Przeworsk. Przedmiotowy obiekt jest konstrukcją nowoprojektowaną. Układ podpór tymczasowych zaprojektowano z myślą o jak najmniejszym zawężeniu światła poziomego i pionowego mostu, które pozwala na bezpieczne wykonanie konstrukcji obiektu mostowego. Scalanie konstrukcji stalowej przęsła kratowego podzielono łącznie na 8 etapów. Etapy I do II dotyczą scalania konstrukcji pomostu: dźwigarów dolnych, poprzecznic, żeber podłużnych oraz płyty pomostowej. Pozostałe etapy odnoszą się do scalania elementów konstrukcji kratownicowej: krzyżulców, dźwigarów głównych oraz stężeń.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

 

Opracowana dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie projektu technologicznego podpór tymczasowych oraz projektu technologicznego montażu konstrukcji stalowej wiaduktu kolejowego w km 167,651 na linii 068 Lublin - Przeworsk. Przedmiotowy obiekt jest konstrukcją nowoprojektowaną. Układ podpór tymczasowych zaprojektowano z myślą o jak najmniejszym zawężeniu światła poziomego i pionowego mostu, które pozwala na bezpieczne wykonanie konstrukcji obiektu mostowego. Scalanie konstrukcji stalowej przęsła kratowego podzielono łącznie na 8 etapów. Etapy I do II dotyczą scalania konstrukcji pomostu: dźwigarów dolnych, poprzecznic, żeber podłużnych oraz płyty pomostowej. Pozostałe etapy odnoszą się do scalania elementów konstrukcji kratownicowej: krzyżulców, dźwigarów głównych oraz stężeń.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

 

Opracowana dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie projektu technologicznego podpór tymczasowych oraz projektu technologicznego montażu konstrukcji stalowej wiaduktu kolejowego w km 167,651 na linii 068 Lublin - Przeworsk. Przedmiotowy obiekt jest konstrukcją nowoprojektowaną. Układ podpór tymczasowych zaprojektowano z myślą o jak najmniejszym zawężeniu światła poziomego i pionowego mostu, które pozwala na bezpieczne wykonanie konstrukcji obiektu mostowego. Scalanie konstrukcji stalowej przęsła kratowego podzielono łącznie na 8 etapów. Etapy I do II dotyczą scalania konstrukcji pomostu: dźwigarów dolnych, poprzecznic, żeber podłużnych oraz płyty pomostowej. Pozostałe etapy odnoszą się do scalania elementów konstrukcji kratownicowej: krzyżulców, dźwigarów głównych oraz stężeń.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

 

Opracowana dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie projektu technologicznego podpór tymczasowych oraz projektu technologicznego montażu konstrukcji stalowej wiaduktu kolejowego w km 167,651 na linii 068 Lublin - Przeworsk. Przedmiotowy obiekt jest konstrukcją nowoprojektowaną. Układ podpór tymczasowych zaprojektowano z myślą o jak najmniejszym zawężeniu światła poziomego i pionowego mostu, które pozwala na bezpieczne wykonanie konstrukcji obiektu mostowego. Scalanie konstrukcji stalowej przęsła kratowego podzielono łącznie na 8 etapów. Etapy I do II dotyczą scalania konstrukcji pomostu: dźwigarów dolnych, poprzecznic, żeber podłużnych oraz płyty pomostowej. Pozostałe etapy odnoszą się do scalania elementów konstrukcji kratownicowej: krzyżulców, dźwigarów głównych oraz stężeń.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

 

Opracowana dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie projektu technologicznego podpór tymczasowych oraz projektu technologicznego montażu konstrukcji stalowej wiaduktu kolejowego w km 167,651 na linii 068 Lublin - Przeworsk. Przedmiotowy obiekt jest konstrukcją nowoprojektowaną. Układ podpór tymczasowych zaprojektowano z myślą o jak najmniejszym zawężeniu światła poziomego i pionowego mostu, które pozwala na bezpieczne wykonanie konstrukcji obiektu mostowego. Scalanie konstrukcji stalowej przęsła kratowego podzielono łącznie na 8 etapów. Etapy I do II dotyczą scalania konstrukcji pomostu: dźwigarów dolnych, poprzecznic, żeber podłużnych oraz płyty pomostowej. Pozostałe etapy odnoszą się do scalania elementów konstrukcji kratownicowej: krzyżulców, dźwigarów głównych oraz stężeń.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

 

Opracowana dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie projektu technologicznego podpór tymczasowych oraz projektu technologicznego montażu konstrukcji stalowej wiaduktu kolejowego w km 167,651 na linii 068 Lublin - Przeworsk. Przedmiotowy obiekt jest konstrukcją nowoprojektowaną. Układ podpór tymczasowych zaprojektowano z myślą o jak najmniejszym zawężeniu światła poziomego i pionowego mostu, które pozwala na bezpieczne wykonanie konstrukcji obiektu mostowego. Scalanie konstrukcji stalowej przęsła kratowego podzielono łącznie na 8 etapów. Etapy I do II dotyczą scalania konstrukcji pomostu: dźwigarów dolnych, poprzecznic, żeber podłużnych oraz płyty pomostowej. Pozostałe etapy odnoszą się do scalania elementów konstrukcji kratownicowej: krzyżulców, dźwigarów głównych oraz stężeń.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

 

Opracowana dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie projektu technologicznego podpór tymczasowych oraz projektu technologicznego montażu konstrukcji stalowej wiaduktu kolejowego w km 167,651 na linii 068 Lublin - Przeworsk. Przedmiotowy obiekt jest konstrukcją nowoprojektowaną. Układ podpór tymczasowych zaprojektowano z myślą o jak najmniejszym zawężeniu światła poziomego i pionowego mostu, które pozwala na bezpieczne wykonanie konstrukcji obiektu mostowego. Scalanie konstrukcji stalowej przęsła kratowego podzielono łącznie na 8 etapów. Etapy I do II dotyczą scalania konstrukcji pomostu: dźwigarów dolnych, poprzecznic, żeber podłużnych oraz płyty pomostowej. Pozostałe etapy odnoszą się do scalania elementów konstrukcji kratownicowej: krzyżulców, dźwigarów głównych oraz stężeń.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

 

Opracowana dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie projektu technologicznego podpór tymczasowych oraz projektu technologicznego montażu konstrukcji stalowej wiaduktu kolejowego w km 167,651 na linii 068 Lublin - Przeworsk. Przedmiotowy obiekt jest konstrukcją nowoprojektowaną. Układ podpór tymczasowych zaprojektowano z myślą o jak najmniejszym zawężeniu światła poziomego i pionowego mostu, które pozwala na bezpieczne wykonanie konstrukcji obiektu mostowego. Scalanie konstrukcji stalowej przęsła kratowego podzielono łącznie na 8 etapów. Etapy I do II dotyczą scalania konstrukcji pomostu: dźwigarów dolnych, poprzecznic, żeber podłużnych oraz płyty pomostowej. Pozostałe etapy odnoszą się do scalania elementów konstrukcji kratownicowej: krzyżulców, dźwigarów głównych oraz stężeń.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

 

Opracowana dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie projektu technologicznego podpór tymczasowych oraz projektu technologicznego montażu konstrukcji stalowej wiaduktu kolejowego w km 167,651 na linii 068 Lublin - Przeworsk. Przedmiotowy obiekt jest konstrukcją nowoprojektowaną. Układ podpór tymczasowych zaprojektowano z myślą o jak najmniejszym zawężeniu światła poziomego i pionowego mostu, które pozwala na bezpieczne wykonanie konstrukcji obiektu mostowego. Scalanie konstrukcji stalowej przęsła kratowego podzielono łącznie na 8 etapów. Etapy I do II dotyczą scalania konstrukcji pomostu: dźwigarów dolnych, poprzecznic, żeber podłużnych oraz płyty pomostowej. Pozostałe etapy odnoszą się do scalania elementów konstrukcji kratownicowej: krzyżulców, dźwigarów głównych oraz stężeń.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

Wykonawca Robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.

 

Opracowana dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie projektu technologicznego podpór tymczasowych oraz projektu technologicznego montażu konstrukcji stalowej wiaduktu kolejowego w km 167,651 na linii 068 Lublin - Przeworsk. Przedmiotowy obiekt jest konstrukcją nowoprojektowaną. Układ podpór tymczasowych zaprojektowano z myślą o jak najmniejszym zawężeniu światła poziomego i pionowego mostu, które pozwala na bezpieczne wykonanie konstrukcji obiektu mostowego. Scalanie konstrukcji stalowej przęsła kratowego podzielono łącznie na 8 etapów. Etapy I do II dotyczą scalania konstrukcji pomostu: dźwigarów dolnych, poprzecznic, żeber podłużnych oraz płyty pomostowej. Pozostałe etapy odnoszą się do scalania elementów konstrukcji kratownicowej: krzyżulców, dźwigarów głównych oraz stężeń.